Skrevet av Emne: Her er gjesteboka som lå hos Scandinavia Online, 06/02-1998 - 19/09-1998  (Lest 4370 ganger)

Utlogget Harald

• Administrator
  • Senior
    • www.imsdalen.no
Her er gjesteboka som lå hos Scandinavia Online, telleren sluttet på 4134 besøkende mellom 06/02-1998 og 29/04-2000, før jeg flyttet "hjem" til www.Imsdalen.no, jeg håper fortsatt dere vil komme på besøk i den nye gjesteboka der.

--------------------------------------------------------------------------------

Helge Huse (var innom kl:23:08, den 06/02-1998), og er besøkende nr. 1 som har vært innom sidene, Jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette er en test
Hjemmeside/Homesite: http://home.sol.no/~helghuse
Epost/E-mail: helghuse@online.no

--------------------------------------------------------------------------------

Hans Brynjulf Huset (var innom kl:16:40, den 09/02-1998), og er besøkende nr. 2 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette blir bedre og bra for hver for en dag. Men folket fordrer flere bilder.
Hjemmeside/Homesite: http://home.c2i.net/imsdalen/
Epost/E-mail: freke@Hotmail.com

brynjulf imsdalen eggen (var innom kl:15:27, den 10/02-1998), og er besøkende nr. 3 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: helge:mrk.mitt navn øverst
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: brynjulf.eggen@statkart.no

Randi EGGEN (var innom kl:10:20, den 11/02-1998), og er besøkende nr. 4 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments:
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail:

Tore Eggen (var innom kl:14:14, den 11/02-1998), og er besøkende nr. 5 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei Helge. Dette var et bra initiativ. Bra Laget, husker du meg ?
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail:

Eystein Fossum (var innom kl:22:48, den 15/02-1998), og er besøkende nr. 6 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Som atndøl er jeg mektig imponert!!! Er ofte på Storfjellstua hos Morits. Bor i Oslo, men er i Atndalen 10-15 ganger i året. Virkelig artig å se hjemmesiden du har laget. Vet du forrresten om en gammel hustuft fra ca 1750 som heter Chrisenstua (?) nær Hirkjølen. Se Fosvold: bygdebok for Stor-Elvdal om Fossum (Malmbekken). Eystein Fossum
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: eysteinf@online.no

Astri Eggen (var innom kl:21:38, den 20/02-1998), og er besøkende nr. 7 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: jeg har lest og sett så "øyet ble stort og vått"Takket være Brynjulf.Hilsen Astri.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: aeggen@c2i.net

Tore Myrvang (var innom kl:10:40, den 24/02-1998), og er besøkende nr. 8 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette var artig. I flg.bildet var det deg kona og jeg møtte da vi var ute å gikk søndag (22.02.98) ved 5 tiden. Det var omtrent ved Hølbekken. Hils mor og far.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: Tore.Myrvang@alcatel.no

Ola Klefsås (var innom kl:17:05, den 06/03-1998), og er besøkende nr. 9 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Bra sider og fint tiltak. Jeg synes det er fint med alle som ser de mulighetene Internett gir!
Hjemmeside/Homesite: http://home.sol.no/~olakaa
Epost/E-mail: olakaa@online.no

Rolf Maartmann (var innom kl:20:29, den 16/03-1998), og er besøkende nr. 10 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette skal du ha all ære av Helge, hils til Kåre og Erna.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: rolfmaa@online.no

stein roger godlien (var innom kl:14:21, den 19/03-1998), og er besøkende nr. 11 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: bra helge. jeg har vært en del hos dere når jeg var mindre og jeg kjenner meg igjen, bra side
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: godlien@online.no

Vidar Nygård (var innom kl:18:08, den 30/03-1998), og er besøkende nr. 12 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei Helge! Dette var flotte sider. Det ligger noen timer bakom her. Som utflytta Stor-Elvdøl med seter på Helak, så vet du at her får man hjemlengsel. Har forøvrig utallige turer til den vakre Imsdalen. Hils så mye til mor og far. Lykke til videre, "IT-konsulent" må vel bli fremtiden for deg? GOD PÅSKE. Hilsen Vidar Nygård
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: vnygaa@online.no

Harald Trosvik (var innom kl:10:52, den 02/04-1998), og er besøkende nr. 13 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Kjempebra Helge. En av de beste hjemmesidene jeg har sett. Vi får ta en tur på Ormsetra sammen med Hans Brynjulf til sommeren og ta flere bilder. Jeg skal scanne noen bilder jeg har liggende og sende deg. Hilsen en 1/2-imsdøl.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: ht@best.no

Willy Treseng (var innom kl:15:35, den 09/04-1998), og er besøkende nr. 14 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Bra utført!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: wtreseng@online.no

Knut Kvernflaten (var innom kl:06:17, den 11/04-1998), og er besøkende nr. 15 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Så har jeg tatt en titt igjen. Det er et fabelaktig arbeid dere har nedlagt her kjære Imsdøler. Jeg prøver å spre opplysninger om denne siden så godt jeg kan. I går fikk jeg sendt addressen til Nord-Dakota. Doktoren til Kaare Romsås i Nord-Dakota har Internet. Kåre utvandra i 1949 og er svært nysgjerrig på hva som skjer i gamlelandet. Kommende søndag så vil Kåre sitte i Nord-Dakota og se på bilder fra Imsdalen. Dette er stort synes jeg. Nå skal jeg sende adressen til El Paso - Texas. Der sitter det en dame med tilknytning til Imsdalen. Hils til Kåre fra meg. Knut
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: kkvernfl@online.no

jeff moen (var innom kl:16:57, den 11/04-1998), og er besøkende nr. 16 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Hjemmeside/Homesite: minneapolis, minnesota, usa
Epost/E-mail: moenx017@gold.tc.umn.edu

Magnar Bjørke (var innom kl:22:48, den 11/04-1998), og er besøkende nr. 17 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Kjempefine sider. Dette skulle borge for turistinvasjon i Imsdalen. Jeg har kanskje nevnt det før at kona mi har vært i Imsdalen en del sammen med sin far Alf Brænd. Håper du har det bra. Her er alt ved det gamle både privat og på arbeid. Du har kanskje kontakt med noen på vegkontoret? Ha det bra. Hilsen Magnar
Hjemmeside/Homesite: Ikke ennå. Har nettopp fått internett.
Epost/E-mail: Vemund@os.telia.no

lars finne (var innom kl:22:15, den 13/04-1998), og er besøkende nr. 18 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: hallo helge kul hjemmeside! hilsen Lars
Hjemmeside/Homesite: http://home.sol.no/~ffi/lars.htm
Epost/E-mail: lars-f@online.no

Tore Kristiansen (var innom kl:21:47, den 19/04-1998), og er besøkende nr. 19 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Ett imponerende og flott arbeid.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: trudehk@online.no

Ola Klefsås (var innom kl:15:10, den 27/04-1998), og er besøkende nr. 20 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg har sittet sammen med kontorsjef Webjørn Engesrønning i Stor-Elvdal kommune og sett på sidene dine. Han er imponert, og jeg har vært det lenge!!!
Hjemmeside/Homesite: http:/home.sol.no/~olakaa
Epost/E-mail: olakaa@online.no

(var innom kl:22:46, den 29/04-1998), og er besøkende nr. 21 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hvor ligger denne Imsdalen på kaartet, har jeg tenkt når jeg drikker det gode vannet en ffår derfra på flasker- Hilsen glohaa@isys.no
Hjemmeside/Homesite: .
Epost/E-mail: glohaa@isys.no

Kristin og Hallstein/Skjæret og Hage (var innom kl:23:21, den 30/04-1998), og er besøkende nr. 22 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Flotte sider! Det er godt det snart er bart slik at vi kan få komme til Imsdalen på fisking.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: hallhage@online.no

Gunhild Trosvik Olsen (var innom kl:12:35, den 03/05-1998), og er besøkende nr. 23 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette var moro! Spesielt fra historien om Imsdalen. Mye av det andre visste jeg fra før, siden mor er oppvokst der. Vi bor nå i Belgia og hilser til deg og din familie. Jeg har lagt ved hjemmesiden til sønnen min.
Hjemmeside/Homesite: http://Http://users.skynet.be/sky74268/index.html
Epost/E-mail: sky74268@skynet.be

Eivind Nybakken (var innom kl:14:41, den 22/05-1998), og er besøkende nr. 24 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg heter Eivind Nybakken, bor i Fåvang, og har vært i Imsdalen mange ganger. Tar med barn og andre på turer dit. Jeg synes dette var et ypperlig tiltak. Vi vil bruke det vi finner her neste gang vi skal lære noe om Imsdalen. Som du kanskje skjønner er jeg lærer. Jeg synes sidene dine er fine. Lykke til med videre arbeid.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail:

Jostein Rudi (var innom kl:08:56, den 20/06-1998), og er besøkende nr. 25 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette var fantastisk flotte heimesider med presentasjon av Imsdalen! Men så er jo Imsdalen flott også, da. Sjølv ein venabygding blir imponert!
Hjemmeside/Homesite: http://www.timotei.no
Epost/E-mail: jostein@timotei.no

Ivar Flyen (var innom kl:22:43, den 20/06-1998), og er besøkende nr. 26 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Takk for fin presentasjon av Imsdalen !! Imsdalen har alltid betydd mye for meg på grunn av de "røttene" jeg har der.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail:

Nils Brandstad (var innom kl:09:13, den 24/06-1998), og er besøkende nr. 27 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Interessant og fin informasjon!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: gausdalb@online.no

Turi Elise og Kjell Arne Kaus (var innom kl:22:27, den 24/06-1998), og er besøkende nr. 28 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Fant linken på hjemmesiden til Jostein Rudi, vi ble mektig imponert over de fine sidene du hadde laget om Imsdalen. Vi har fiskebu på Butangen, og er fasinert over det livet som har vært der. Snakker varmt om Imsdalen til alle vi kjenner. Håper at vi får fisk der i sommer slik at vi redder rakfisken til jul. Lykke til videre med flåtte sider
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: tekaus@online.no

Magne Bang Vesta (var innom kl:10:51, den 28/06-1998), og er besøkende nr. 29 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail:

Ragnhild Bang Vestad, Brandstad nordre, Ringebu (var innom kl:10:58, den 28/06-1998), og er besøkende nr. 30 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Gratulerer med flotte hjemmesider! Her er mye interessant stoff både for innvidde og uinnvidde personer. Vier så heldige å ha bu på Butangen, som vi desverre ikke får tid til å besøke så ofte, som vi kunne ønske. Jeg tipset Jostein Rudi om disse sidene, så nå har han dem med under Timotei- nytt.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: rbv@ol.telia.no

Vidar Nygård (var innom kl:22:44, den 02/07-1998), og er besøkende nr. 31 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Supre! Hei igjen Helge! Nå er det snart sommerferie. Jeg og familien kommer til Helak nesrte helg. Vi kommer helt sikkert til å prøve fiskelykken i Imsdalen. Vi har forresten ofte kontakt med Moritz og Solbjørg. Hyggelig bekjentskap på Storfjellstua. Hvis du er i Imsdalen i sommer, så kanskje vi treffes. Ta gjerne en tur til Helak (første på høyre hånd). Sommerhilsen fra Vidar Nygård
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: vnygaa@online.no

Asgeir Haugstad, Sygard Haugstad, 2630 Ringebu (var innom kl:22:24, den 03/07-1998), og er besøkende nr. 32 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Fine sider! Utruleg kor viktig det visuelle er for å vinne lesaren si interesse. Godt arbeid.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: asgeir.haugstad@ol.telia.no

Alex Steffens (var innom kl:11:04, den 07/07-1998), og er besøkende nr. 33 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette var et hyggelig tiltak. Jeg har feriert i Imsdalen i 50 år og er spent på den videre utviklingen i dalen. Beklager de foregående registreringene mine, det var et teknisk uhell!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: wasteffens@hotmail.com

trond (viper) (var innom kl:01:35, den 25/07-1998), og er besøkende nr. 34 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: det er en meget bra hjemmeside du har fått!!!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: det vet du

Jon Egil Vik (var innom kl:20:06, den 28/07-1998), og er besøkende nr. 35 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Flotte og inspirerande sider. Utruleg smart med svaralternativa under"Tilknytning til Imsdalen". Eit alt. kunne vere at besøket avgrensar seg til heimesida? Men, men, kven veit?? Kanskje dukkar vi opp ein dag!?
Hjemmeside/Homesite: -
Epost/E-mail: jon.egil.vik@sf.telia.no

tore larsen (var innom kl:11:32, den 03/08-1998), og er besøkende nr. 36 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Mange fine blider og tekster. Har selv hytte oppe på Lauvåsen .
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: tore.larsen@online.no

Torgrim Rusten (var innom kl:22:41, den 10/08-1998), og er besøkende nr. 37 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Hjemmeside/Homesite: http://home.sol.no/~torgrrus/
Epost/E-mail: trust@online.no

Stein Ola Sletten (var innom kl:21:57, den 16/08-1998), og er besøkende nr. 38 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Har vært i Imsdalen på fisketurer flere ganger, men det begynner å bli en del år siden sist. Kjenner seg igjen på bildene. Min kone har en onkel som er født og oppvokst i Imsdalen. Han heter Magnus Stuen og bor i dag på Koppang.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: stein-ola.sletten@nrf.no

Terje Engebretsen (var innom kl:21:12, den 26/08-1998), og er besøkende nr. 39 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Har besøkt siden den 26,08,98. Bra sider. Er på besøk hos en kammerat og tester ut internett. Når du leser dette kan du prøve å ringe meg.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail:

petter aasum (var innom kl:09:09, den 04/09-1998), og er besøkende nr. 40 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: jeg kommer fra imsdalen på Snåsa i nord trøndelag. Det var litt artig å få se bilder fra imsdalen sørpå landet også. Det så ut som dere hadde de sam- me rovdyrproblemene som vi oppe på Snåsa. forrige uke bedrev vi bjørnejakt uten resultater. ellers var det noen flotte sider du hadde. hilsen en annen Imsdaling.
Hjemmeside/Homesite: nei desverre
Epost/E-mail: nei desverre

Leiv Forbregd (var innom kl:22:11, den 07/09-1998), og er besøkende nr. 41 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Flotte bilder fra Imsdalen- Gratulerer med fin bygdepresentasjon! Var sist i Imsdalen på skoletur måndag 31 august 1998. Fin tur over fjellet fra Gopollen med storskolen fra Sør-Fåvang skole. Besøkte også Imsdalskolen med beverspor i nabolaget. Hilsen Leiv Forbregd. (lærer)
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: leivof@online.no

Hilde Evensen (var innom kl:19:32, den 16/09-1998), og er besøkende nr. 42 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: hildeevensen@hotmail.com