Skrevet av Emne: Her er gjesteboka som lå hos Scandinavia Online, 27/03-1999 - 28/11-1999  (Lest 6220 ganger)

Utlogget Harald

• Administrator
  • Senior
    • www.imsdalen.no
--------------------------------------------------------------------------------

Reidun Stenbakken (var innom kl:16:19, den 30/03-1999), og er besøkende nr. 81 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Har bare vært inne og kikket litt på sidene, men er allerede KJEMPE-IMPONERT!!!! (Lover å kikke mer senere.) Ble nesten "syk" av å se bildene. Godt det er påskeferie i morgen, så man kan komme seg hjemover til Østerdalen og gått litt turer i fjellet. GOD PÅSKE!!!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: reidunsten@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------

trond (var innom kl:00:13, den 26/04-1999), og er besøkende nr. 82 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: det er noe jeg savner her !!! Det er noe nyheter fra dalen & tussebo! ellers er alt bra. hilsen trond
Hjemmeside/Homesite: ja
Epost/E-mail: thoiby@online.no

Erik Bekkedal Smestad (var innom kl:10:10, den 04/05-1999), og er besøkende nr. 83 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: :)
Hjemmeside/Homesite: Nope
Epost/E-mail: Yassfat@hotmail.com

Jeff Imsdahl (var innom kl:19:04, den 06/05-1999), og er besøkende nr. 84 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Helge, I think we have been in contact before. It is great that you have it in English now, so I can download and give to my father. It is so unbelievablely great to see our namesake as a city in Norge! I am trying to talk my wife into going over and visiting Imsdalen! Thank you!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: jeffi@gssc.net

Ole Huse (var innom kl:00:54, den 04/06-1999), og er besøkende nr. 85 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dagens ord. Noen liker mora, noen liker dattera mens andre liker bare QUAKE2.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: oheimdall@iname.com

Bruce Imsdahl (var innom kl:14:41, den 04/06-1999), og er besøkende nr. 86 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: The Ringebu Turistkontor gave me the address of your home page. I visited Ringebu and Imsdalen on May 26-27, 1999. It was great, my ansestors (Tarald Jensen Imsdahl) left their in 1865. I wish I would have known of this site before my visit to Norway.
Hjemmeside/Homesite: 425 Colt Ave, Bismarck, North Dakota USA 58501
Epost/E-mail: imsdahlb@mdu.mdures

Marit Nordlien (var innom kl:17:30, den 05/06-1999), og er besøkende nr. 87 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments:
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: marnor@online.no

Kristin Lynn (Imsdahl) Johnson (var innom kl:14:48, den 09/06-1999), og er besøkende nr. 88 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Hjemmeside/Homesite: West Fargo, ND
Epost/E-mail: kljohnso@phoeintl.com

Rune Dokken 2647 Sør Fron (var innom kl:00:28, den 10/06-1999), og er besøkende nr. 89 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: UTROLIG ARTIG Å SE IMSDALEN PÅ NETTET.FANTASTISKE BIDER-TEKST DU HAR STELT I STAND.HÅPER PÅ EN FISKETUR TIL IMSDALEN I SOMMER.SKAL ANBEFALE DENNE HJEMESIDE TIL MINE KJENTE SOM HAR INTRESSE FOR NETTOPP IMSDALEN
Hjemmeside/Homesite: Ingen enda
Epost/E-mail: runedokken@c2i.net

José Carlos Araújo Nascimento (var innom kl:03:23, den 10/06-1999), og er besøkende nr. 90 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: enviei um e-mail falando sobre minha alegria por ter visitado o homesite de vocês e tambem pedindo que me mandem algo sobre Lillehammer. um grande abraço. my ICQ naumber is : 21634134 me escrevam em português, just.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: jcan@rio.matrix.com.br

Ingolf Höns (var innom kl:20:37, den 19/06-1999), og er besøkende nr. 91 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei Helge. Jeg har kanskje hilst på deg, da jeg en periode omgikk Harald. Det var i de tidlige 80-åra. Ellers har jeg vært på skoletur der oppe. Det må ha vært i 1977. Imsdalen er et vakkert sted; ja. Fant deg da jeg søkte på ICQ--> "Biljard" :)) Hilsen Ingolf 13318366
Hjemmeside/Homesite: Ingen sorry !
Epost/E-mail: nineball@online.no

Hans B. Huset (var innom kl:19:47, den 20/06-1999), og er besøkende nr. 92 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: SATAN CLAUZ spiser campere til frokost *mhahahah* (her vil Webmaster'n bare tilføye at det er mange forvirrede personer som tror de er verdensmestre i Quake II rundomkring)
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: satan@hotmail.com

Hans B. Huset (var innom kl:22:48, den 24/06-1999), og er besøkende nr. 93 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: SATAN CLUZ vil tilføye at det finnes alfor mange campingvogner i nærheten der RAZORMAN finnes ikke bare er campingvogner smakløst og tilhører et aldersnivå der en begynner å gå billige joggedresser kjøpt på Obs, men det er direkte uetisk og feigt - slikt vitner om musefølelse, reaksjonsevne og mot på nivå med en Alztenheimer pasient. HAPPY FRAGGING
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: satanclauz@hotmail.com

Øyvind Allergodt (var innom kl:10:21, den 25/06-1999), og er besøkende nr. 94 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei ! Jeg fant sidene dine ved en tilfeldighet da jeg holder på å lete etter utleiehytter for ferien. Dette er desidert de beste hjemmesidene jeg har sett til d.d. Håper du fortsetter å bygge på disse sidene, dette var bare topp. Jeg tilbragte de fleste sommerferier i min barndom/ungdom i Imsdalen. Var der sammen med min far og bestefar, Magne og Karenus Allergodt, Ringebu. Det ble ganske mange kilo med fisk opp gjennom årene. Har også vært der siden, men desverre kun på gjennomreise. Disse sidene gjorde sitt til at jeg ihvertfall skal en tur innom i løpet av sommeren. Takk for disse kjempefine sidene ! Hilsen fra Øyvind Allergodt, 1925 Blaker
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: allergodt@maxbojessheim.no

Lars P. Mathisrud (var innom kl:10:42, den 05/07-1999), og er besøkende nr. 95 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg er gift med Reidun Stuen, datter av Brynjulf Stuen og tastet inn Imsdalen på søkemotoren kvasir.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: lars.mathisrud@dsb.dep.no

Berit Andersen (var innom kl:15:48, den 06/07-1999), og er besøkende nr. 96 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Flott hjemmeside. Jeg besøkte Gåla-stevnet i helgen 3.-4.7. Veldig bra! (er selv kulturleder)
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: be-an@online.no

Bjørg Stuen (var innom kl:14:25, den 13/07-1999), og er besøkende nr. 97 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Ble tipset av Lars Petter Mathisrud. Jeg har hatt mang en sommer på Krokbakken hos mine besteforeldre og onkler. Dette var moro.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: bstuen.lo@loit.no

Hans Eirik Mytting (var innom kl:13:33, den 05/08-1999), og er besøkende nr. 98 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg har kikket på Imsdalens hjemmesider noen ganger. Det er moro å se at dere driver markedsføring av dalen hvor også jeg har mange røtter. Jeg synes dere har vært veldig flinke. Det er flere år siden jeg har vært der nå, og jeg må prøve å ta en tur igjen snart.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: emytting@online.no

Torbjørn Furland (var innom kl:18:11, den 14/08-1999), og er besøkende nr. 99 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: veldig god side om imsdalen. jeg har planer om å skrive litt om imsdalen, og mine forfedre der, på min egen hjemmeside. nedstammer fra Lars Torgersen Imsdalsenden (Dalbakk), han er min oldefar.
Hjemmeside/Homesite: http://home.sol.no/~fur1999/index.htm
Epost/E-mail: torbjofu@online.no

Einar Skurdal (var innom kl:21:34, den 24/08-1999), og er besøkende nr. 100 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Kjørte igjennom Imsdalen i sommer for første gang. Har over mange år hørt om Imsdalen, og hvor fint det er der...og det er det. Kommer igjen og vil bruke mere tid. Gratulerer forøvrig med flott presentasjon av Imsdalen!!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: eskurdal@online.no

Jan-Tore Horn (var innom kl:22:54, den 02/09-1999), og er besøkende nr. 101 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei Helge Det er synd du ikke er fra Lillehammer, for slik en fantastisk presentasjon av vår by kunne vi trenge også.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: jthorn@c2i.net

Kristin Johansson (var innom kl:08:51, den 15/09-1999), og er besøkende nr. 102 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei! Jeg var i Imsdalen nå i helgen og besøkte Gunnar Stuen. Han er onkelen til samboeren min Øyvind Haug. Etter hva jeg har forstått så er du tremenningen til Gunnar? Jeg leste boka om Imsdalen, veldig spennende historie! Og for en nydelig natur! Vi gikk tur til Ormsætra. Synd at så mange har flyttet ut fra denne flotte dalen... Gleder meg til å lese alle sidene du har lagt inn her. Mvh. Kristin Johansson
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: kristin.johansson@berg-hansen.no

erik r hansen (var innom kl:21:50, den 25/09-1999), og er besøkende nr. 103 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: veldig fin side
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: hansen9@online.no

Arild Botheim (var innom kl:21:55, den 25/09-1999), og er besøkende nr. 104 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: meget fin side
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: lene.botheim@c2i.net

Ann Elin Olsen (var innom kl:23:03, den 03/10-1999), og er besøkende nr. 105 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Har hytte på Flauseter på Fåvangfjellet. Har venner som har hytte ved Vinjevegen. Vi planlegger en fottur fra "hytte til hytte" sommeren 2000, og skal forsøke å gå via Imsdalen. Er takknemlig for tips og gode råd. Hilsen Ann Elin.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: ann-e-o@online.no

Kåre Brandstadmoen (var innom kl:21:36, den 08/10-1999), og er besøkende nr. 106 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Hjemmeside/Homesite:

Epost/E-mail: kare.brandstadmoen@c2i.net

Mats K. Hansen (var innom kl:23:39, den 08/10-1999), og er besøkende nr. 107 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Denne siden er fin
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: hansen9@online.no

Henrik Botheim (var innom kl:23:40, den 08/10-1999), og er besøkende nr. 108 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Fin dal
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: lene.botheim@c2i.net

Ove A. Utti (var innom kl:22:05, den 12/10-1999), og er besøkende nr. 109 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: oveutti@online.no

Rolf Nordberg (var innom kl:13:09, den 16/10-1999), og er besøkende nr. 110 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg hadde nesten glemt hvor fint det var i Imsdalen!Jeg gikk ofte ned dit fra Samtjerna da jeg var guttunge.(På 50-tallet!)Siden tror jeg det har blitt bare et par turer.Det må det gjøres noe med til sommeren!! Takk for kjempefin presentasjon av en av perlene i kommunen vår! Jeg er visst besøkende nr. 110 i gjesteboka.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: ro-nordb.@online.no

Corrine Skrukrud (var innom kl:03:39, den 17/10-1999), og er besøkende nr. 111 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hello, I visited Norway in August, 1998. My Skrukrud ancestors and farm are from the Ringebu/Favang area in Gudbrandsdalen and I visited there also. It was wonderful. While there, my friend and I went up the mountains and saw Imsdalen and had waffles at the stua (?) up there. It was wonderful. I would so love to go back again. Mange takk for your website, pictures and information.
Hjemmeside/Homesite: Granite Falls, Minnesota, USA
Epost/E-mail: cskrukrud@kilowatt.net

Håkon Wangen (var innom kl:21:04, den 22/10-1999), og er besøkende nr. 112 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Kjempefine side
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: haako-wa@online.no

Grethe Hjelle Tore Hjelle Erik Hjelle (var innom kl:20:27, den 25/10-1999), og er besøkende nr. 113 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Våre besteforeldre var bosatt i Imsroa. (Gudrun og Fredrik Hjelle)
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: t-hjel@online.no

Kristoffer Tjemsland 11 år (var innom kl:09:30, den 30/10-1999), og er besøkende nr. 114 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg hørte at Imsdalen hadde internettside
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: aage.tjemsland@c2i.net

Ola Henning Stuen (var innom kl:21:16, den 02/11-1999), og er besøkende nr. 115 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: stuen@organizer.net

Rune Smidesang (var innom kl:23:58, den 11/11-1999), og er besøkende nr. 116 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei ! Flott side. Jeg har vært mye i Imsdalen i naustet til familien vår ved nordre enden av søre sjøen. Hare.
Hjemmeside/Homesite: www.mamut.com/HammerenBygg
Epost/E-mail: rsmidesa@online.no

Tone Anita Kvernstuen (var innom kl:21:27, den 22/11-1999), og er besøkende nr. 117 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Denne siden kom jeg over ved at jeg søkte etter birkebeinere i sol ????? Vel, det må jo være noen vikinger som holder til i Imsdalen. Dette var et vakkert arbeide for å markedsføre Imsdalen. En vakker perle mellom Gudbrandsdalen og Østerdalen.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: tkvernstuen@c2i.net

Alf Sigurd Solberg (var innom kl:19:45, den 23/11-1999), og er besøkende nr. 118 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg ble tipset av Roy Brænd. Jeg har ikke sett gjennom alt enda, men fint ser det ut.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: alfss@online.no

Grete Hjelle (var innom kl:22:36, den 25/11-1999), og er besøkende nr. 119 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hørte om siden og hadde lyst til å se den. Flott laget! Har drevet en del med slektsgransking, mine barns tip-tip-oldefar bodde noen få år i Imsdalen, Fredrik Olsen Hjelle f. på Fåvang, bodde i Imsroa, d. på Fåvang. Fant ham i boka om Imsdalen, husker ikke i farten hvilken plass det var. Tror det var fra 1898 - eller deromkring...
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: grete.hjelle@c2i.net

Roar Steinkjer (var innom kl:00:37, den 28/11-1999), og er besøkende nr. 120 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei! Jeg søkte på Imsdalen på startsiden for å se om det lå inne noen opplysninger om bygda mi. Jeg er nemlig fra Imsdalen som ligger i Snåsa. Artig å se bilder fra den "andre" Imsdalen. Hilsen Roar Steinkjer, Verdal
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: rsteinkj@frisurf.no