Skrevet av Emne: Her er gjesteboka som lå hos Scandinavia Online, 28/11-1999 - 27/04-2000  (Lest 5856 ganger)

Utlogget Harald

• Administrator
  • Senior
    • www.imsdalen.no
Ivar Hirkjølen (var innom kl:17:59, den 29/11-1999), og er besøkende nr. 121 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Veldig bra side. Har vært mange ganger og besøkt Helge når han bodde der. Keep on, Helge.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: ihirk@online.no

--------------------------------------------------------------------------------

Bjørn-Anders haverstad (var innom kl:20:02, den 03/12-1999), og er besøkende nr. 122 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: heisan! Fikk beskjed av faderen å kikke på sidene. Impnerende byggverk, fornuftig bruk av JAVA applet gjør at den kan leses med gammel browser, også. meget bra!!!
Hjemmeside/Homesite: http://home.c2i.net/bhaverst
Epost/E-mail: bhaverst@c2i.net

--------------------------------------------------------------------------------

Odd Borgedal (var innom kl:20:04, den 13/12-1999), og er besøkende nr. 123 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg fant side din under Timoteinytt. Har en viss tilknytning til Imsdalen. Bestemor og Bestefar (Ellen og Olaf Borgedal)forpakta Øvre Imsenden. Så far(Maurits) er født og oppvokst der. Døm fløtte framover i 1947, hadde fire jenter og seks gutter.Mye bra stoff og fine bilder,så fortsett med det. GOD JUL! Hilsen Odd.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: oddbor@start.no

per chr.simensen (var innom kl:09:48, den 16/12-1999), og er besøkende nr. 124 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: ett vakkert område jeg er godt kjent i på kanten av imsdalen jakter jeg reinsdyr og rype om sommeren med kamera og fiskestang om høsten med hund og gevær ta godt vare på området ps det finnes en super bok om imsdalen kansje på tide med ett nytt opplag(noe for Helge?)
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: simensen@c2i.net

Johan Ragnar Eggen (var innom kl:00:00, den 22/12-1999), og er besøkende nr. 125 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Meget bra sider, noe av det bese jeg har sett på lang tid! Hvordan jeg fant d et?? er ikke helt sikker men drev og rotet med noe og plutselig dukke det opp!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: johan-ragnar.eggen@ha-nett.no

Janne (var innom kl:05:54, den 29/12-1999), og er besøkende nr. 126 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette her var veldig bra. Vil vell egentlig strekke meg saa langt som aa si at dette er en av de beste sidene jeg har kommet over. Jeg befinner meg i USA og jeg maa si at hjemlengselen kom krypende allerede da jeg saa det foerste bildet. Men det er ikke saa veldig mye lenger foer jeg vender nesa hjemover mot "gode gamle Noreg". Vil bare oenske deg lykke til videre med en alletiders side Helge. TOPPERS!!! Janne
Hjemmeside/Homesite: Nope
Epost/E-mail: janneusa@juno.com

Mats Wibe Lund jr (var innom kl:15:10, den 30/12-1999), og er besøkende nr. 127 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Fin side. Vil komme tilbake med noen bilder jeg selv tok sommerne 98 da jeg besökte Imsdalen med Ivar Nordrum. Ta en titt på min side og fortell med hva du synes. Jeg forsökte a sende deg e-mail direkte, men fik den tilbake som "undeliverable" Lev vel. Beste hilsner fra "lille" Mats
Hjemmeside/Homesite: www.mats.is
Epost/E-mail: mats@centrum.is

hege (var innom kl:21:14, den 05/01-2000), og er besøkende nr. 128 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: hei helge! takk for sist. flotte sider! er det fint skiføre? tenkt meg oppover for å tjuvjakte rype på reinfjellet!!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: hegedimple@yahoo.com

Mona Enoksen (var innom kl:20:37, den 21/01-2000), og er besøkende nr. 129 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Heisann! Fikk tilfeldigvis se at du hadde egen hjemmeside da jeg lånte pc`en til søsteren min. Vi var på skoletur i Imsdalen mens vi ennå gikk på barneskolen, som du sikkert husker. Det er virkelig flott der. Håper du har det bra Helge!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: karin.enoksen@c2i.net

Line og Ida (var innom kl:14:18, den 23/01-2000), og er besøkende nr. 130 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Ja,oss vart tipsa tå han Lars Erik Kroken om denna sida her. Å det viste seg at ho va fryktelig kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul,sea den va om Ringebu... Bra det HHHHHHHHHelge guten.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: Sr-Moen@frisurf.no

Kjell Stulen (var innom kl:18:13, den 27/01-2000), og er besøkende nr. 131 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Kjell er her og han har ikke internett hils mor og far din fra Kjell ps . du kan sende e-post gjenom min adresse
Hjemmeside/Homesite: Finnes ikke
Epost/E-mail: erik_lundbakken@hotmail.com

Thor Flognfeldt jr (var innom kl:23:37, den 02/02-2000), og er besøkende nr. 132 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei Jeg er Thor Flognfeldt jr og sitter helt paa den andre sida av jorda og forsker paa reiselivet i fjellenene i New Zealand og Jotunheimen. Leter etter noen adresser og saa finner jeg den praktfulle hjemmesida. Minner meg mye om barndommen paa femtitallet da Imsdalen var feriestedet mitt. Du kjenner sikkert min bror Gunnar. Jeg skal vaere her nede ett aar sammen med kone og min soenn Yngve som er 15 aar. En gang i maaneden skal jeg skrive et nyhetsbrev til diverse turistkontorer. Hvis du kan distribuere det til de jeg kjenner der oppe, saa si fra og dere kommer paa listen. Thor
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: tflognfeldt@commerce.otago.ac.nz

yngve Flognfeldt (var innom kl:04:21, den 03/02-2000), og er besøkende nr. 133 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hvis du ser paa etternavnet mit saa er jeg en Flognfeldt son av Thor Flognfeldt. Dette er den beste Norske siden jeg har vart paa Imsdalen er ikke langt fra hytten vaar som er paa hornsjoen.
Hjemmeside/Homesite: bounce.to/theoffspring
Epost/E-mail: yngvet@hotmail.com

Kari Flognfeldt (var innom kl:19:05, den 03/02-2000), og er besøkende nr. 134 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Fikk melding fra broren min, Thor, som er på New Zealand. Han sa han hadde oppdaga sida og ga meg adressa. Sjøl har jeg mange minner fra Imsdalen, både sjølopplevd og muntlig overlevert fra foreldre. Far følte seg vel nærmest som en "sønn" hos Gunda og Hans; både mht.opplevelser og føllsesmessig tilknytning. Sist sommer og høst har jeg vært på mange fjellturer innover mot Imsdalen fra Friisveien, et herlig turterreng, og har friska opp mange minner.mange dagsturer og også overnatting i telt. Flott informasjon her;- det blir nok mange turer kommende år og!! Spesiell hilsen til Hallvar fra meg! Kari Flognfeldt
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: karief@c2i.net

Aase F. Arnesen (var innom kl:20:26, den 05/02-2000), og er besøkende nr. 135 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hallo! Jeg fikk adressen fra min bror som er i New Zealand. Han syntes denne hjemmesiden var flott, og jeg må bare samtykke. Jeg husker Imsdalen fra min barndom. Videre husker jeg Gunda og Hans, men det er nok mest Halvard som vi har hatt mest med å gjøre.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: aasarne@online.no

Trond Nordby (var innom kl:22:27, den 05/02-2000), og er besøkende nr. 136 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: fine sider! Jeg har kjørt med snowmobilen fra Atna til Skjerdingen (1958?, og kjøpte i 1987 den røde "snow-tracèn" med porsche-motor (1956 -modell)-og den gikk som ei kule! Den finnes nå muligens i Moelv. Historien om Imsdalen er spennende. Hilsen Trond Nordby.
Hjemmeside/Homesite: nei
Epost/E-mail: Tronor@c2i.net

Trond Kleven (var innom kl:14:08, den 27/02-2000), og er besøkende nr. 137 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Gode sider med fine bilder. Har fisket en del i Imsdalen.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: mtron@frisurf.no

Per Hjelløkken (var innom kl:17:36, den 27/02-2000), og er besøkende nr. 138 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments:
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: perhjel@online.no

Ane & Elsa (var innom kl:15:50, den 14/03-2000), og er besøkende nr. 139 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Heizann!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: elsa_heizann@hotmail.com

Websjæfen (var innom kl:09:33, den 16/03-2000), og er besøkende nr. 140 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette innlegget er bare for og avvise påstander om at gjesteboka mi full, det er den ikke.
Hjemmeside/Homesite: jepp
Epost/E-mail: helghuse@online.no

KJELL MAGNE PINLØKKEN 2634 FÅVANG (var innom kl:22:57, den 24/03-2000), og er besøkende nr. 141 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg bare rotet litt rundt,kom til å tenke på noen av de mange rurene jeg har hverti Imsdalen med familien og venner. Skrev Imsdalen og søkte. Vi skal gjør nokk en tur igjen til sommeren tenker jeg, da ligger vi i lærerboligen på skolen. Vi stortrives der, fisker og koser oss. Jeg starter ofte mine jakt turer fra Imsdalen under Reinsjakta, for det er et font utgangspunkt. SNAKES !!!!!!!!!!
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: pinloek@online.no

Atle Meås, Fåvang (var innom kl:13:52, den 05/04-2000), og er besøkende nr. 142 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei ! UVANLIG flott hjemmeside, med EKSEPSJONELT fine bilder. Virkelig en opplevelse. Flott arbeid !
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: a-meaas@frisurf.no

Ole Johan Bjørge (var innom kl:23:11, den 07/04-2000), og er besøkende nr. 143 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Er ny på nettet, og sitter og prøver ut forskjellige plasser å søke på. Er innom og kikker på hjemmesida di 070400,og får lyst til å pakke fiskeutstyret og reise med en gang.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: bfbjoerg@frisurf.no

Kay Helge Stuen (var innom kl:18:22, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 144 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Vi var innom fra et datakurs på Vinstra, fordi vi synes det er en veldig fin side. Jeg har dessuten mine aner i Imsdalen, da faren min voks opp på Finnset. Vennlig hilsen Kay Helge Stuen.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: kayhelge@c2i.net

Bjarne Budsberg (var innom kl:18:31, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 145 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Dette var en veldig fin side,å jeg vil sannsynligvis ta en tur til sommeren. Er det noe fisk å få der da?
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: bjarne.budsberg@c2i.net

Arne Fallet (var innom kl:18:31, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 146 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Sitt på datakurs på Vinstra og gjekk inn på hjemmesiden Imsdalen.Dette var en flott side. Har aldri besøkt denne dalen men må gjøre det etter disse flotte bildene.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: a.fallet@online.no

Stig Hermansson (var innom kl:18:34, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 147 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Datakurs/vedKay Helge Stuen,sønn av Håkon Stuen(en god kjenning av meg)H.S har fortalt mye interessant om sin hjemmebygd
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: stigherm@online.no

Magne Mathisen 2642 Kvam (var innom kl:18:35, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 148 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Eg og Ole Petter Torgersen med koner var i Ims- dalen for mange år siden, eg tykte det var vel- digt fint der.Vi fiset i Imsdalsvatnet det var så vitt at oss fekk fisk der.
Hjemmeside/Homesite: ingen
Epost/E-mail: magne@hotmeil.com

Rune Løkken (var innom kl:18:35, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 149 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Er på datakurs og vi ble vist et eksempel på en fin hjemmeside.Mye intersant å se. GRATULERER.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: Rune@hotmail.com

Kay Helge Stuen (var innom kl:18:37, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 150 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at adressene som ligger omkring denne meldingen ikke alltid er gyldige, fordi det var påkrevet med e-mail adresse for å skrive i gjesteboken. For å få skrevet inn likevel, brukte vi derfor fiktive adresser. Kay Helge
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: kayhelge@c2i.net

Kristian Åseng. 2642 Kvam. (var innom kl:18:38, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 151 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Har ikke vært i Imsdalen før, så jeg må nok ta meg en tur,etter bildene jeg har sett på nå, kankje allerede til sommeren.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: kristian@online.no

Arne bekkemellem. (var innom kl:18:40, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 152 som har vært innom sidene, jeg vil besøke Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg har sett bilder fra Imsdalen,og jeg har lyst på en fisketur dit.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: fiktiv@hotmail.com

Stein Erik Høyesveen. 2630 Ringebu. (var innom kl:18:41, den 13/04-2000), og er besøkende nr. 153 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Jeg sitter på datakurs hos Snøfrid Skaare på Vinstra.Kursleder,n er faktisk halv Imsdøl. Har nettopp lært å surfe på internett,der kom Imsdølen med tipset. Har jaktet rein og fisket i dalen flere ganger.Kjmpefin nettside.
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: stein@online.no

erik borgen (var innom kl:12:56, den 17/04-2000), og er besøkende nr. 154 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Imsdalen er sannsynligvis norges prektigste dalføre. Det er å håpe at dalen kan forbli som den er nå, også inn i dette årtusenet. Ellers er det ei fin hjemmeside , Helge
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: epborgen@frisurf.no

Braastad, Rolf og Birgit (var innom kl:15:36, den 21/04-2000), og er besøkende nr. 155 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments:
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: rolf-braastad@sensewave.com

Marius Rønningen (var innom kl:18:32, den 25/04-2000), og er besøkende nr. 156 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei. Det gleder meg å se denne siden med så mange fine bilder fra en av de fineste dalene i hele norge etter min mening. Jeg er fra Ringebu og har mange turer i Imsdalen, senest i sommer hadde jeg flere turer med utgangspunkt fra Huse og opp Skådalen, Langvola Fampsetra osv. Har også vært mye på andre sida med utgangspunkt fra både Krokbakken, gamle demningen som nå er blitt oterdam og opp Samdalen fra søre enden fra søre sjøen. I tillegg til disse turene har jeg også jaktet rein på begge sider i noen år. Dette gjør at det er ekstra godt å slå opp på denne sida når hjemmelengselen blir for stor. For tiden går jeg siste året på politihøgskolen i Bodø, så det er et stykke hjem til Ringebu. Men til våren blir det nok flere turer på dine hjemmtrakter. Takk for en fin side. Marius Rønningen
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: storbukken@hotmail.com

Jens Kristian Andresen (var innom kl:12:51, den 27/04-2000), og er besøkende nr. 157 som har vært innom sidene, jeg har vært i Imsdalen

Kommentar til sidene/Comments: Hei Helge Huse! Fantastisk fin hjemmeside du har laget. Jeg har hytte på Skjerdingfjell og har vært mye i Imsdalen. Søkte derfor for moro skyld på Imsdalen. Fint å kunne ta en titt på hjemmesiden din når jeg trenger et avbrekk fra papirhaugen. Hilsen Jens
Hjemmeside/Homesite:
Epost/E-mail: JKA@jbv.no